Zizziebil?

image16

image17

Eftersom min bil sjunger på sista versen har jag börjat leta efter en ersättare. Vill gärna ha en liten miljöbil eftersom jag bara åker korta sträckor och ofta själv. Finns flera billiga bilar i denna klass, exempelvis Citroën C1 och Peugeot 107. Det här är nya Fiat 500 och den hamnar högt på min vill-ha-lista. Mest för den snygga inredningen ;) Än har den inte kommit till Sverige och priset är inte helt fastställt, men hamnar priset på samma nivå som de andra småbilarna får den här läckerbiten gärna stå på min parkering ;)

Kommentarer
Postat av: Madelene Nattfrost

Oftast du själv? Oftast du och jag! ;)

2007-10-13 @ 08:53:00
URL: http://www.nattfrost.se
Postat av: Zizzie

Haha, sant så sant, men du får också plats ;)

2007-10-13 @ 08:57:38
Postat av: Annelie & Cockerkillarna

Jag borde nog oxå satsa på nån sån bil. Ganska oförsvarbart att skjussa omkring barna till dagis i en gammal stor volvo kombi. Och såär domrätt läckra dom där småbilarna.

2007-10-13 @ 12:52:12
URL: http://vovve.info/eweloon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0