Julafton


Idag är det Julafton, det firas med hela familjen hos bror och svägerska. Kalle Anka, julmat och sen tomte. Jag har redan fått alla mina riktiga paket tror jag och ikväll blir det nog "bara" pengar.

Hittills har jag fått:

Knallrosa kuddar från Indiska
Dita von Teese-boken
Catwomanberlocken
Cosasljuslyktor
Dessertlipgloss Banana Split
MissTigri-tavlor

En väldigt bra jul med andra ord. Tack till Madde och Stefan för alla fina presenter :D

Uppdatering: Fick även pengar och presentkort på Birsta City och en fin stickad sjal och så hade mormor stickat nya tjocksockar :D

Kommentarer
Postat av: Madelene Nattfrost

Tack själv! :D

2008-12-24 @ 23:50:07
URL: http://www.nattfrost.se
Postat av: Mia

Wow du har ju fått en massa härliga paket! Ger ni varandra mycket i familjen? Vi ger inte så värst, mest bara för att man ska få öppna lite liksom..:) Men jag är jättenöjd, börjar ju bli gammal så jag väntar mig inte grejer längre..



Hoppas julafton blev precis så skön som du tänkt dig.

KRam Mia

2008-12-25 @ 14:45:38
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0