Kontrakt skrivet!

Nu har vi äntligen varit och skrivit kontrakt och ska flytta in första mars. Har räknat tapetvåder och kakelplattor för att kunna köpa lite i förväg :)

Förutom tapeter, färg och golv och lite smått och gott måste diskmaskin inhandlas. I möbelväg är det mest ny matsalsgrupp som prioriteras, jyskstolarna nedan och kanske detta bord från Ikea. Ett katträd måste också byggas så klätterapan Grynet har nånstans att apa runt

Som tur är har jag ju märkt vad mycket kläder och jag har och ska försöka vara riktigt hård på att inte köpa onödiga plagg. Ska hålla mig till nödvändigheter och lägga pengarna på lägenheten istället tänkte jag. Läsa böcker och gå på gym istället för att springa på stan och kolla på kläder. Låter nästan som ett nyårslöfte va? Får se hur lång tid det tar att bryta det ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis, vad kul att ni äntligen fick skriva på kontraktet! :)



Hade själv liknande planer i somras när vi flyttade, inga onödiga klädköp, utan gym och inredningprylar till hemmet... funkade sådär, haha... ;)

2008-12-21 @ 18:50:24
URL: http://friiidasfavoriter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0