Kuddbry och mattfunderingar




Stefan har en brun soffa som kommer stå i extrarummet, han har även två av de övre kuddarna från Ikeas Stockholmsserie och eftersom jag för tillfället har pippi på blått är jag sugen på att matcha med någon av dessa kuddar. Den helblå känns lite för tam men den randiga å andra sidan kanske blir lite overkill till de mönstrade. Detta mina damer och herrar är kvällens i-landsproblem ;)



Funderar också på ny vardagsrumsmatta eftersom jag tänkte lämna rottingmattan jag har nu till Myrorna eftersom den skräpar ner så hemskt. Frågan är bara om jag ska ta den övre som är billigare eller den nedre som jag gillar mer men som känns lite för dyr. Har man katt så vet man ju aldrig ;)

Kommentarer
Postat av: Madelene Nattfrost

Jag ska lägga upp kort nuuu. ;)

2008-12-25 @ 15:41:25
URL: http://www.nattfrost.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0