Måndag

Fin dag idag, ser ut att vara soligt om solen bara tog sig ovanför träden. -7,5 är väl inte min favorittemperatur men jag ska väl försöka hålla mig inne mycket.
Igår efter jobbet var jag ut till Miah och Emil som hade en liten fest. Trevligt trevligt. Jag hade bilen så det blev inget dricka för mig men det var trevligt ändå. Det blev en promenad till stallet för att släppa in hennes häst vilket var väldigt skönt eftersom jag suttit inne på jobbet hela dagen och inte rört mig nästan alls :P
Idag har jag ringt och sagt upp bredbandet inför flytten *duktig* och så ska jag fixa mig iordning för att träffa nya chefen vid 13 och sen träffa Becka efter hon slutar jobbet. Härligt :D

Kommentarer
Postat av: Nattfrost

Låter som en trevlig dag! När går flyttlasset då? :-)

2008-12-29 @ 12:58:33
Postat av: Mia

Vad har 70-talet för stilikoner? Jag tänker sån här härlig disco glam! O du har ju härligt röda festläppar här så vem vet, det kanske är mer du än vad du tänkte..:)



kram Mia

2008-12-29 @ 16:46:00
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0