Kakeldekor och té




På kaklet i badrummet fanns en ful bård så köper vi lägenheten måste detta givetvis döljas. Från Kungsholmens Färgbutik kan man beställa massor med olika fina. Här är några av mina favoriter. Den övre och nedre kallas Shanghai och kostar 85:- för 8 stycken. Den i mitten heter Dalecarlia och kostar 179:- för 10 stycken. Jag tror jag satsar på den översta. Tack till Madde för länktipsen :)



Kusmis téer har väl ingen missat vid det här laget. Finns i alla möjliga smaker. Kan ju erkänna att jag mest dricker svartvinbärsté men att jag gärna skulle pröva dessa och om inte annat får man ju en tokfin burk :) Coffeenet har ett stort utbud.


Kommentarer
Postat av: Mia

Måste smaka det teet!



Hur är Dr Hauschkas produkter egentligen?



Kram Mia

2008-11-29 @ 20:32:27
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Becka

..Jag har HELT missat Kusmi! Hur gick det till? =O Rekommenderar du någon speciell sort? =)

2008-12-01 @ 20:48:57
URL: http://lelibertin.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag kan rekommendera flera, min och min manns til nu favoritt är st.petersbourg - med karamell.

Og så finnes det the de minthe for forkylningar, Sweet Love om man vil komme i stäming med sin mann, Detox om man vil rena kroppen och komma i form. ¤ fruits är alltid godt..... och te med choklad är ochså himmelsk!

Jag har plokkat mina favoriter på www.selmishop.se

2009-01-01 @ 19:51:34
URL: http://dar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0