Tisdag

Idag blev det gym medan Madde var på spinning, sen en sväng till Stadium för att kolla vindjackor. Madde fick med sig ett par skor och en vindjacka och jag köpte ingenting. Finns ett snyggt vindset på Handelshuset i svart och rosa som jag tror jag ska köpa istället :)

Ja och se upp förresten. Majblommeförsäljningen är igång och det ringer på dörren hela tiden med små barn som vill sälja. När jag och Madde promenerade förbi skolan när vi skulle hämta ett paket på affären kom en hel zombieklunga som skulle ha oss att köpa av just dem ;P

16069 steg har det blivit idag. Nu bilr det latkväll ^^

Kommentarer
Postat av: Tomas P

En hel zombieklunga... sprang ni åt andra hållet då, eller kan du tapetsera sovrummet med rosa små blommor nu? :D

2009-04-21 @ 17:26:38
URL: http://lopec.blogspot.com
Postat av: Madelene Nattfrost

Hahaha.. jag har inte riktigt återhämtat mig sedan gårdagens anfall... numera anfaller de i flock!

2009-04-22 @ 10:58:32
URL: http://www.nattfrost.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0