80 frågor

Eftersom både Madde och Kicki utmanat mig är det väl bäst jag svarar på frågorna jag också. Jag utmanar Tomas och alla som känner sig manade. Hoppla!

1. Vilken svordom använder du mest?
Fan, jävlar och satan. Är kuk en svordom? ;)

2. Äger du en iPod?
 Ja, en liten Shuffle

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Ställer inte klockan när jag är ledig. Jobbar jag så är det runt halv sju.

4. Hur många resväskor äger du?
 En liten men jag brukar låna en större när jag åker utomlands ifall man ska shoppa en massa. ;)

5. Använder du flip-floppar?
Ja så fort det är tillräckligt varmt!

6. Var köper du dina matvaror ifrån ?
Oftast Konsum eller lill-Ica här

 7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Beror väl på. Roligt med bilder med både andra och en själv.

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Transformers minsann! På bio var det Harry Potter.

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis ?
En kompis

10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En sommarstuga vid sjö eller hav vore inte så tokigt!

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, fast mest gnällig tror jag ;)

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
 Nepp.

13. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
 En Prince-skiva tror jag

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Svårt att välja en...

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Det skulle jag väl inte skriva här i så fall.

16. När var senast någon stötte på dig?
Ja det var nog längesen det... Kommer inte ens ihåg
Madde stöter på mig hela tiden! ;)

17. Vad åt du till middag senast?
Blir nog lax till middag idag, till lunch blev det god sallad på Birsta City.

18 Använder du luvtröjor?
 Jag har en när jag tränar men inte annars

19. Kan du vissla?
Ja

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma

21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Förr var det alla men nu mår jag mest dåligt av karuseller tyvärr

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
 Det utgår jag ifrån. Nåt kul ska de väl få ha.

 23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
060

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, en hel del

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Norrlands största va? ;)

26. Hur många syskon har du?
Två äldre bröder

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Inte speciellt

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Sagan om Ringen triologin och Kill Bill är jag rätt bra på

29. Äger du några popband t-shirts?
 Nej och jag tror inte jag gjort det heller

30. När flög du senast?
Juni 2008 till New York

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Fyra

32. Läser du för skojs skull?
I perioder.

33. Pratar du några andra språk?
Engelska och lite tyska

34. Diskar du din egen disk?
Nej jag har diskmaskin

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
 Nej jag försöker alltid undvika nymodigheter. Jag är ju gnällig! ;)

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Ja, jag vill ha en ryggtatuering och så funderar jag på att pierca om läppen.

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej

40. Kan du kasta macka?
 Ja

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
 Nej och det är inte direkt så jag längtar dit heller...

42. Vad har du med dig in på bion?
Godis och popcorn.

43. Vem var din favoritlärare och varför?
 Min mellanstadielärare var väldigt bra.

 44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej, inte såvitt jag vet

45. Vad har du för väder?
Det är mulet idag, 16-17 grader kanske

46. Har du en blogg?
http://zizzie.blogg.se

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Foto

48. Gillar du att flyga?
Ja, sitter gärna vid fönsterplatsen och tittar ut på moln och landskap

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
 Humor

50. När sov du senast på golvet?
Det var nog riktigt, riktigt längesen efter nåt ordentligt alkoholintag

51. Vilken är din favoritdrink?
Malibu med cola

52. Gillar du din boendesituation?
Absolut

53. Vilken är din mammas hemstad?
Hemstad? Hon är född i Stockholm men Sundsvall är väl hennes hemstad hoppas jag.

54. Din pappas hemstad?
 Sundsvall.

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Gärna 9 timmar, men jag kan jobba fast jag knappt sovit också

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
 Nej det kan man inte påstå, jag är rätt underaktiverad.

 57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
 Nej men det hände väl ibland, jag är rätt surrig ;)

 58. Vilken är din favoritfrukt?
 Ananas

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej men jag försöker att inte äta onyttigheter varje dag

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
28

 61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej inte speciellt. Man brukar förstå ändå men ibland är det roligt att märka ord också ;)

62. Tror du på liv på andra planeter?
Ja men inte på ufon

 63. Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
 Det var nog Stefan

 64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Jag är inte troende

65. Vad var det senaste du åt?
 Ett äppelknyte till fika

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Olika

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
 Simon & Garfunkels Cecilia

68. Gillar du senap?
Nej inte alls

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Shit happens kanske

 70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
 Ja men jag skulle nog inte betala för det

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen aning.

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Det senaste var ett gäng nagellack. Har även köpt dvd, tyg och jackor och tycker att det funkat riktigt bra.

73. Tycker du om att krama folk?
Ja om jag känner dem

74. Skulle du säga att du är trendig?
Trendig är nog att ta i men jag gillar kläder iaf

72. Äger du en digitalkamera?
Ja, fast jag använder mest mobilkameran

73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Madonna har nån kommenterat nån profilbild nån gång och ska man tro på My Heritage är jag lik Kirsten Dunst och Katherine Heigl men jag ser tyvärr inte likheterna :P

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Nej det händer så sällan

75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
 De flesta som är lite sorgliga, jag blir tårögd lätt av böcker och film.

76. Tycker du att du är attraktiv?
 Ja ibland tycker jag att jag ser riktigt bra ut, sen har man ju såklart skitdagar också.

 77. Vad är du allergisk mot?
Inga kända allergier.

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej men jag äter gärna vegetariskt också

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Jörgen

80. Har du haft sex någon gång? Jamen vad är det för perversa frågor? ;P


Kommentarer
Postat av: Madelene Nattfrost

16. När var senast någon stötte på dig?

Ja det var nog längesen det... Kommer inte ens ihåg



Men jag stöter juh på dig hela tiden. ;)



TYCKER DU OM COELHO ELLER?

2009-08-17 @ 17:59:59
URL: http://www.nattfrost.se
Postat av: Zizzie

Ja det är ju sant. Det måste jag ändra ;)

2009-08-17 @ 18:04:58
URL: http://zizzie.blogg.se/
Postat av: Kicki

Bra jobbat!

2009-08-17 @ 22:28:53
URL: http://kickilinaz.blogg.se/
Postat av: Tomas P

70,71,72,73,74,72,73,74??

Vem har räknat här egentligen...

2009-08-18 @ 03:57:27
URL: http://lopec.blogspot.com
Postat av: Zizzie

Hahahaha! Vad roligt! Det såg jag inte ens! :D

2009-08-18 @ 09:35:36
URL: http://zizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0