Nagelbilder






Ska visa bilder på nagellacken. Alla bilder är tagna med mobilkameran så det är ingen höjdarkvalitet på dem. Överst är det röda I'm not really a Waitress från OPI, nummer två är det kaffebruna Side Saddle från China Glaze och som nummer tre det mörkröda Scarlett Letter från Revlon. Längst ner testade jag ett gäng olika färger när jag skulle lacka om men jag trivs bäst i röda och mörka lack just nu :)

Ska beställa ett mörkgrönt (antagligen Nubars Greener) ett mörkblått OPI Ink, ett fuchsiafärgat Cowgirl Up och ett svartbrungrönt som heter Wagon Trail också. Värsta lackgroupien man blivit ;)

Kommentarer
Postat av: malin

å så läckra färger! OPI har ju grymt fina lack men aningen för dyra för min smak, som inte brukar måla naglarna allt för ofta!

2009-08-27 @ 09:11:19
URL: http://artofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0