Sideboardjakt






  • Var runt idag och letade efter en bänk idag. Inget napp på Erikshjälpen och Myrorna men på Fyndlagret hittade jag en som jag har lagt undan till imorgon. Clion har många fördelar. Nackdelen är att man inte får in stora saker i den.
  • Den fina tallriken finns på Indiska men jag kommer inte på nåt lämpligt ställe att sätta upp den på.
  • Fejk-uggsen provade jag på DinSko, de var på rea för 179:- men jag väntar och hoppas Skokanonen får in skon jag hade ifjol istället som hade tjockare sula som var mönstrad.
  • Den läckra plåtburken fick jag av mormor. Jag propagerar inte för rökning men jag gillar verkligen burken.
Så har jag roat mig idag. Ni då? ;)


Kommentarer
Postat av: Madelene Nattfrost

Jag har.... jobbat. :P

Och ätit middag och umgåtts med Elin!

2009-08-13 @ 19:47:54
URL: http://www.nattfrost.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0