God Jul Zizzie!



Slog till på en klocka från smalslips.se
Angav koden blogg och då kostade den bara 350kr och frakten är gratis. Heja!
En julklapp till mig själv såhär på julaftonskvällen ;)

Det har varit en fin julafton. Jag har massor med fint; randig symaskin, rosa tofflor, lila pläd, strumpor, ett jättesnyggt armband, massa badsalt och grejer. Jag är så trött nu att jag inte kommer på vad mer jag fick men jag ska försöka visa bilder på allt fint imorgon.

En riktigt God Jul till alla där ute!

Kommentarer
Postat av: Emma P

God fortsättning på julen Zizzie! Fint med en julklapp till dig själv:) jag gav just mig själv 4 par ardell-fransar, vet inte riktigt om det är en julklapp eller bara, ett "det är så herrans trist att sitta här med hårfärg-paket":)



2009-12-25 @ 22:07:27
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0