Klocka och prinsesstapet



Jag har precis varit på Clas Ohlsson och köpt lite fler flyttlådor och några små plastlådor med fack i som jag ska ha som smyckesförvaring. Med till kassan följde också en klocka jag hittade på rean. Klockan på bilden kommer  från Cosas men min ser likadan ut. Jag skulle ju sluta köpa onödiga saker men för 5 kr kunde jag inte låta bli ;)

Har funderat vad som ska fixas först i nya lägenheten också och har kommit fram till att tapetserar vi fondväggarna i smårummen, byter handtag på köksluckorna och fixar den fula kakelbården så kan vi vara väldigt nöjda så länge. Sen får vi ge oss på målning av hall och kök och uppfräschning av vardagsrum när det finns ork. Just ja, nya golv i smårummen vill jag också ta tag i så fort som möjligt för fula plastmattor gör ingen glad. Men första delmålet med tapetsering, handtag och kakeldekor känns inte omöjligt :)

Såhär vackert är ena rummet som nuvarande ägare har som barnrum. Prinsesstapet och allt ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

He he skoj med perukerna här nedanför :) Tänkt om man kunnat ha nytt hår varje dag :)



Så skoj att flytta, jag är så avis. visst att det är lite att göra, men det kommer bli så skönt när man gör den sista piffningen ;)

2009-02-22 @ 19:44:23
URL: http://pinkfriday.blogg.se/
Postat av: Mari

5 kronor???? Vem kan då motstå.

Att nu längtas det efter att flytta....nedrans vad tiden går sakta då.



Ha det så gott!!

2009-02-22 @ 20:01:05
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Fridas favoriter

5 kr, det räknas inte ens som shopping ;) Cosasklockan var jättesnygg, så det var ett riktigt fynd :)

2009-02-24 @ 10:04:37
URL: http://friiidasfavoriter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0