Litet stadsbesök





Var en sväng på stan idag. Skulle ha APT trodde jag men jag måste varit där fel dag eller fel tid för det dök inte upp nån annan. Då gick jag en snabbis på stan istället. Indiska hade satt ner den rosa sjalen till 99:- men det kändes fortfarande för dyrt med tanke på att jag inte behöver den. Kuddarna funderar jag fortarande på, 3 för 400:- känns lite saftigt när man bara vill ha kuddfodralen ändå. Jag har börjat bli snål på äldre dar tror jag. (Man kan ju hoppas iaf)  ;) Glasögonen längst ner såg jag i Ögats fönster och ville bara visa upp för de var så fina.

Var in på Rummet (inredningsaffär här i Sundsvall) också där det var 25% rabatt så jag kollade runt, bland annat på kakaoburken och téburken men jag kunde faktiskt besinna mig. Känns roligare att köpa efter man flyttat så man lättare ser vad som passar var. Stefan har dessutom gett mig förbud på att köpa fler ljuslyktor eftersom jag har så många redan. Karlar förstår ju ingenting när det gäller ljuslyktor ;)
Fast förbudet gäller tydligen bara till vi flyttat (om mindre än två veckor) så det borde jag ju klara ;)

Kommentarer
Postat av: Madelene Nattfrost

Glasögonen är säkert från samma "ställe" som mina, tycker att de liknar dem väldigt mycket till formen, förutom krusidullerna då. Ja usch.. de var riktigt snygga, det är så att man blir sugen... :P



Fast inte i vitt då..

2009-02-18 @ 06:30:22
URL: http://www.nattfrost.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0