Nystart


Nu har Myrorna varit här och hämtat massa grejer, väldigt skönt. Jag hade nog kunnat ge bort mer utan att märka nåt. Jag är verkligen en samlare. och jag hoppas att i nya lägenheten kommer jag få bättre ordning och att jag märker vad jag behöver och inte och sen kan jag ge bort resten. Ibland önskar jag att jag inte var så fäst vid saker utan att jag hade lite mer nomadblod och kunde klara mig med bara det viktigaste. Men nej då, allt ska ju vara fint och man måste ha hundra ljuslyktor och så vidare. Håller på att skriva en lång lista med saker jag inte får köpa på väldigt länge, bland annat prydnadssaker, kläder och smycken. Vi får se hur det går. Kommer ha mycket pengar över att resa för i så fall misstänker jag.
Nu börjar det bli ljusare ute, Majbrasan är långt bort ännu men det går åt rätt håll :)

Kommentarer
Postat av: Tomas P

känns som att du kan få både gott om utrymme och gott om råd att resa snart då ;)

2009-02-19 @ 23:12:46
URL: http://lopec.blogspot.com
Postat av: Lisa

Å det är svårt att slänga, jag kommer få ställas mot samma hemska öde nästa gång jag flyttar.

2009-02-20 @ 09:42:42
URL: http://pinkfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0