Vinden och Birsta



Var upp på vinden för att hämta kattburarna. Hittade bara en i infernot av skräp jag samlat på mig under åren. Hur mycket saker behöver man egentligen? Nån man kan muta att hjälpa till att rensa och ta till Myrorna ;P Vill inte flytta en gång till och bara fylla vinden med saker man aldrig kommer använda. Nu ska det bli ordning!
Den andra kattburen var visst hemma hos mor och far så den får jag imorgon bitti

Sprang lite i Birsta idag med Miah. Köpte svart glasmosaik tokbilligt på Silvans rea, rosa textilfärg och en ny buddha såklart eftersom kaklet blev så billigt (heja Tomas!) ;) Fanns en jättefin rosa orkidé på Plantagen, flerstänglad i glaskruka men 395:- var alldeles för saftigt tyckte jag. Svarta tapeten från Rusta var klart godkänd så den blir nog fond i vardagsrummet!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Man kan aldrig få för många buddhor ;)



Kommentarer
Postat av: Tomas

Hey. hur var det med våra textilfärger då, förresten?

2009-02-02 @ 22:51:55
URL: http://lopec.blogspot.com
Postat av: Mari

Du säger som jag om kuddar och lampor, man kan aldrig få för många av dem.......fast när kuddarna går till anfall när man öppnar skåpet då är det många.

Passa på att rensa nu när du ska flytta, bara att hiva iväg till välgörande ändåmål eller stå på loppis och få in några kronor....



Kram och ha en bra dag!

2009-02-03 @ 05:08:20
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Mia

Det är skitjobbigt rent ut sagt att rensa vinden, eller i mitt fall källaren. Men du, vad gött det är när det är klart.



Kram Mia

2009-02-03 @ 11:22:08
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0