Badkar och visning

Tror jag håller på att bli krasslig så idag hade det varit härligt att ha ett badkar och kunna sjunka ner i ett varmt härligt bad. Får vänta med det tills mars eftersom nya lägenheten har badkar men inte denna... Ska ta och slänga mig i säng istället tror jag.

Idag visade jag lägenheten för en kvinna som verkade ganska interesserad. Hon skulle fundera och höra av sig. Fick ett mail idag från en annan som ville titta och imorgon har jag annons i tidningen så jag hoppas någon nappar snart :)
Storstädat har vi också gjort så nu är det riktigt fint här :)

Nej, godnatt nu! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Det verkar som alla är mer eller mindre krassliga nu, själv går jag här och snorar.. stackars oss! ;)

2009-01-01 @ 23:03:23
URL: http://friiidasfavoriter.blogg.se/
Postat av: Madelene Nattfrost

Jag håller också på att bli krasslig, har ändå klarat mig ganska länge... :(

2009-01-02 @ 11:46:38
URL: http://www.nattfrost.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0