Hårborttagning

Sitter och kollar på en prislista för permanent hårborttagning. Väldigt lockande med tanke på att jag är så lat på att raka benen. Har en epilator men jag orkar inte använda den heller. Hårborttagning kunde varit lösningen om det inte var så dyrt. 2250:- per behandling och det verkar som man behöver några stycken. Får vänta på lottovinsten för att bli hårfri helt enkelt. Kanske kan boka tid för vaxning så länge? :P

Var rätt intressant att söka på "vaxning Sundsvall" träffarna som inte var brasiliansk vaxning gällde bilvaxning ^^

Kommentarer
Postat av: Mari

Du kan vaxa själv det är faktiskt smidigt och håller rätt länge men inte att jämföras med salongernas. Tar en rejäl benvaxning till sommaren och det håller riktigt länge faktiskt.



Ha det så gott!

2009-01-27 @ 07:19:46
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh ja det där är något som jag verkligen skulle behöva investera i.. Stackars pojkvän som man har som får pinas med mina taggiga ben stup i ett. Känner ingen som gjort sådana behandlingar så jag vet inte riktigt hur de går till. hade ju varit värt det men inte till vilket pris som helst!

2009-01-29 @ 00:08:37
URL: http://rosahemmet.blogspot.com
Postat av: Bella

Hej jag var på en salong vid Nybrogatan 52 C som jag kan rekommendera,heter Bodylicious ( www.bodylicious.nu ). Har gjort brasiliansk vaxning i november och är väldigt nöjd mer detta :-) hon är en proffs!

lycka till!

2010-12-05 @ 08:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0