Ljusrosa



Efter tips från Mari hittade jag dessa jättefina blekrosa sidenkuddar på Hemtex. De kostar dock 199:- styck och jag behöver minst två. Nån som har koll på hur ofta Hemtex har sin "rea"?
Hittade min rosa kudde från Indiska som skymtade i ett tidigare inlägg men den har varit på balkongen och blivit väldigt solblekt så jag måste nog köpa textilfärg om det ska synas att den är rosa :P

Sybiletrycket dök upp med posten idag också. Ännu finare än jag trodde. Ska försöka lämna in den och få den upptryckt på canvas i 50x50 tänkte jag :)


Kommentarer
Postat av: Mari

Läste på text-tv idag om Hemtex och deras reor.

De fick visst bakläxa.....

Nästa vecka kanske det är ta två kuddar betala för en.......jäkla retligt att handla på Hemtex när det blir så. Sen är det olika från Hemtex till Hemtex, vi har två här i stan men inte samma erbjudanden......så ibland får man åka mellan butikerna.....nä skämt o sido....kuddarna är så underbara, men jag kunde motstå dem igår,tadaaaa!



Ha en bra kväll!

2009-01-29 @ 16:22:29
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0