Såld?

Nu på morgonen ringde en man på annonsen om lägenheten jag hade i tidningen, kom efter ca en kvart och tittade på den och sen ringde en annan medan han tittade som jag bokade visning med i eftermiddag. Mannen kände väl på sig att det var bråttom så han försäkrade att han SKA ha lägenheten och att han skulle åka direkt till banken. Nu ringde han och sa att han bokat in en tid på banken på onsdag då vi ska skriva och jag ska få handpenning och så. Lätt som en plätt verkligen, Tidningen is the shit, Blocket suger! ;)

Uppdatering: Hade en visning till för en kvinna och hon är också jätteintresserad så nu vet jag inte om jag orkar hålla på med bud och skit :P

Kommentarer
Postat av: Madelene Nattfrost

YAAAAAAAAAAAY!

2009-01-02 @ 11:47:17
URL: http://www.nattfrost.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0