Efterlysning!


På Ikea idag fick jag veta att Förhöja väggskåp har utgått ur sortimentet. Sökte på hemsidan och de är slut på de flesta ställen redan. Nån som har koll på nåt liknande litet skåp? Jag ska måla det svart så färg spelar ingen roll, baksidan ska jag ta bort och det spelar ingen roll om det är hyllor eller inte bara det är minst 20cm högt. Förslag mottages tacksamt :)

I övrigt så var det en lyckad tur. Vi kom hem med två badrumsskåp och en ny blandare till tvättstället. Köpte även anisfärg så vi kan måla där inne. Mamma har fått i uppdrag att skriva ut den lilla Miss Tigri-bilden så ska jag rama in den. Tänk så fint det ska bli :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!



Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med skåpet, synd att det utgått från ikea, de har ju finast priser.



Kul med en ny katt :)

2009-03-20 @ 19:57:09
URL: http://rosahemmet.blogspot.com
Postat av: Mia

Ingen aning men lycka till!



Se till att du hinner va lite helgledig med...



kram

2009-03-21 @ 10:33:43
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så typiskt....men hoppas du hittar ett.



Ha en bra dag!!

2009-03-23 @ 08:02:19
Postat av: malena johansson

hej! jag vet att det är länge sedan du ville ha ett sånt där skåp, men jag kan ju chansa...jag har nämligen ett sånt där skåp som jag trodde skulle passa i min hall men ack så fel jag hade. har kvar plasten runt och kvitto. Vill du ha den för inköpspris så varsågod. Jag bor dock i göteborg

men du kanske har vägarna förbi någon gång?

2009-10-19 @ 19:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0