Tavelmaking



Gårdagens och dagens lilla projekt har varit att fixa till nåt som i slutänden förhoppningsvis kommer se ut nåt sånt här. Köpte en snirklig guldram utan glas för längesedan på loppis, den har jag nu sprayat grå-svart.  Var på Ikea och köpte en annan billig ram för att kunna använda glaset från sen köpte jag en bit svart papp på Panduro som jag skurit ut för att passa ram och bild. Så snart färgen torkat och jag kan sätta ihop allt så ska ni få se en bild på hur det egentligen blev.

Bild: ihoppysslad i GIMP och Paint 



Kommentarer
Postat av: Madelene Nattfrost

Det ska vi nog kunna ordna! ;)

Vi går och funderar på om vi inte ska fixa middag redan nu på lördag, tänkte göra vår favoritpaj, tacopaj-DELUXE-SUPER-DUPER. ;)

2009-03-26 @ 10:07:54
URL: http://www.nattfrost.se
Postat av: jessi

det blir nog fint, vacker ram! Jag gillar att du har verkligen enhetlig stil, allt passar ihop, fin helhet!



kram

2009-03-26 @ 13:33:50
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0