Ny hatthylla


Vi har varit på Åhléns idag och köpt ny hatthylla och skoställ. Fick 200:- att handla annat för efter den 27e också :)

Idag har jag även planterat jordgubbarna och så har jag varit till flygplatsen och lämnat tillbaks hennes fina Citroën C3 som jag haft medan hon varit i Polen. Kändes mycket märkligt att köra slö-Skodan igen sen kan jag säga. Ska försöka hinna åka och provköra en Clio i veckan så jag får skrota bil-eländet. Den finns faktiskt i en snorgrön färg jag kan tänka mig ;)

Kommentarer
Postat av: Mari

Supersnyggt, gillar det svarta och 200 kr att handla för är ju inte fy skam. Har ett presentkort på Åhlens men bara på 50 kr får väl bli lite nytt tyg.....



Ha en bra dag och kram!

2009-05-25 @ 05:14:14
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: jessi

Spännande med bilköp, lycka till med det!



kram

2009-05-25 @ 11:11:30
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0