Jullack




Jag fick en avi imorse som siamesen tuggat på. Trodde det var linserna men det var lacken som expressat över Atlanten! Färgerna syns dåligt ser jag men det är två lila nyanser och fyra röda. Det glittriga Smitten with Mittens blir det på julafton ;)
Nu står det nog mellan Meet for Drinks och Glove you so Much när jag ska lacka om ikväll...

Merry Midnight och Holiday Glow som Madde beställde var grymma så det kan bli en senare beställning för mig. Såg ett neonrosa lack bland hennes beställning som lyste upp hela kartongen ^^

Kommentarer
Postat av: Madelene Nattfrost

Neeooon!

Du kan få teesta Merry Midnight och Holiday Glow om du vill. ;)

2009-10-05 @ 19:58:47
URL: http://www.nattfrost.se
Postat av: Emma P

Åh vad härligt! De lacken är så fina, jag skulle verkligen inte säga nej till dem. Har egentligen bestämt i samrådan med Sminkan att jag inte ska ha fler lack på ett tag, men vi får väl se om jag kan hålla mig:) Är det förresetn ett av OPIs sephoralack jag ser till vänster?

2009-10-05 @ 22:48:52
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0