Alice the Heartbreaker gone Wild as a Hatter...




Lovade Becka lite bilder. Uppifrån och ner är det Color Club Wild at Heart, OPI Absolutley Alice och OPI Mad as a Hatter. Wild at Heart är ett vackert lila holografiskt lack, Absolutley Alice är ett glitterlack i blått och guld. Mad as a Hatter är svårt att få en bra bild på men det är ett multifärgat glitterlack, jag ser glitter i lila, rött, grönt, blått, guld och silver men ibland på lite avstånd känns det nästan silvrigt eller kanske lite åt tenn. Väldigt speciellt :)




Just nu på naglarna har jag Del Sol Heartbreaker. Jag passade på att köpa den och Foxy från Nailmails överskottsshop och hoppades på ett som fungerade bättre än mitt första och det gjorde det. I sol blir det mörkt vinrött/lila även om det inte blir lika extremt som hos vissa så syns effekten betydligt bätte än på mitt förra. Jag gillar verkligen färgen på det här lacket men måste erkänna att det är ett riktigt elände att lacka med. Trots typ 7 (!) lager så är det fortfarande lite genomskinligt så man ska verkligen komma ihåg att grunda med ett annat lack om man inte vill sitta och lacka hela dagen. Fick såklart inte tillräckligt med sol för att ta en bild på den mörka färgen men jag kan lova att det var tjusigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0