Hatter de Luxe




Miah har ett önskemål att få se hårslingan isatt, ska försöka visa den så fort jag orkat klippa den, är lite trött just nu bara :)

Det funkar bättre än väntat att kliva upp tidigt och cykla till skolan och idag hann jag promenera en sväng på lunchrasten också så det blir bra med vardagsmotion. Det regnar som sjutton nu så jag hoppas det har slutat tills jag ska cykla ner imorgon.

Ny manikyr ikväll, dåliga bilder men jag har ingen ork att ta nya. Det är guldiga Orly Luxe och så på ringfingrarna har jag OPI Mad as a Hatter och jag är rätt nöjd med kombinationen. Första Orlylacket jag testat och det var både lättlackat och snabbtorkat så jag ser fram emot att pröva de andra :)

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Snygg manikyr! Jättefina lack båda två. Kanske borde skaffa något av dem själv... Nej. Jag måste hejda mig. Nu får de oprövade inte plats i skokartongen längre. Alla Cosmic Fx står på rad framför lådan...

2010-08-25 @ 16:07:27
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0