Nagellacksborttagning




Tog bort Hello Kitty-lacket idag så jag visar hur det gick till ifall ni tycker det är spännande ;) Har ju en burk nagellacksborttagning från Depend som man bara sticker ner fingrarna i. I vanliga fall går det väldigt fort men eftersom det här var ett glitterlack fick jag vänta lite längre och så tog jag upp naglarna och skrapade av glittret mot kanten på burken så gick det lite snabbare. Tack vare burken så kan jag göra det här framför tvn istället för i badrummet så det blir inte lika långtråkigt. Jag rekommenderar den till alla som använder nagellack :)

Kommentarer
Postat av: FOTBOLLSFRUAR

Nu blir jag nyfiken... låter som en bra sak eftersom man inte behöver sitta och skrubba på naglarna, men blir det inte smutsigt i burken efter ett tag? ^^

2010-08-20 @ 04:01:14
URL: http://mrsbeleza.blogg.se/fotbollsfruar
Postat av: Zizzie

Nej speciellt smutsigt blir det inte men när man använt den tillräckligt många gånger blir det kanske smutsigt så man måste köpa en ny (men så så är det ju med vanlig remover också, man måste köpa ny efter ett tag) :) Och när man tar bort glitterlack stannar glittret i burken så det kan kanske vara en idé att ha en burk för glitter och en för vanliga lack.

2010-08-21 @ 21:26:43
URL: http://zizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0