Nytt och hololack





Var på nagelfix igår och passade på att handla cykelhjälm, nya hörlurar på Clas Ohlsson och eyeliner och foundation på Lindex rea, fick båda för 35kr (!) eftersom det var "tag 2 betala för 1" :D

Nagellacket hon lackade på är borttaget nu för det blev skavt utan överlack men det var ett väldigt fint rosa holografiskt lack från Make Up Store iaf. Det fanns även i silver, guld och turkost sa hon så det måste jag kolla upp. Bästa holoeffekten jag sett men det säger kanske inte så mycket eftersom jag inte har så många hololack men har ni ett Make up Store i närheten och gillar hololack så tycker jag att ni ska kolla upp de här skönheterna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0