Wörk it bejbi!



Försökte ta en ny bild idag men det här var det bästa jag lyckades med. Jag måste gå om Maddes Posearskola för det här duger ju inte alls, missade ju både finger i mungipan/klubba och en riktig bild på urringningen! ;)
Skämt åsido så gillar jag ljuset på bilden.

I skolan idag har vi läst lite företagsekonomi och som tur är visade det sig att jag fortfarande är rätt haj på matte. Jag skulle vilja tacka eBay och mitt lackintresse för detta! ;)) Klassen har delats i två delar så det är lättare att höra lärarna när det blev lite mindre bakgrundssurr. Imorgon blir det stresshantering och det ska bli riktigt intressant.

Jag gav mig ut på en liten joggingtur nu på kvällskvisten, riktigt skönt att komma ut. Jag ägnar mig åt lite eskapism istället för att läsa "Kafka på stranden" av Haruki Murakami som jag borde... ;)



På fingrarna är det gamla favoriten OPI Extravagance som gäller, orkade inte ta en ny bild utan jag visar bara en ur arkiviet. Sök på Extravagance om ni vill se fler bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0