e.l.f.




Lite trött och oinspirerad för tillfället så bloggen går segt men jag ska visa lite fransar jag beställt från e.l.f i alla fall. De i mitten har jag sen förut och gillade och de andra ska bli spännande att testa.

Idag har jag varit och tränat för tredje gången den här veckan (heja mig!) och så har jag plockat ner granen. Imorgon ska jag ta bort resten av julsakerna och ta fram allt rosa igen ;)

Forever21beställningen skickades i onsdags och jag hoppas  de är snabba för jag är så nyfiken både på kläder och lack!

Kommentarer
Postat av: jessi

Härligt att du kommit igång med träningen. direkt när min nacke har blivit bra ska jag börja träna igen. Det var ett år sen sist... men nu orkar jag inte med fler förkylningar o nackspärr!



kram

2010-01-09 @ 10:56:05
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Mikkeldaniela

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2012-04-06 @ 09:32:53
URL: http://mikkeldaniela.blogstie.com
Postat av: Mikkeldaniela

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2012-04-06 @ 09:33:03
URL: http://mikkeldaniela.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0