Späckhuggartränare?





Elfgrejerna kom igår. Fransar, ögonskuggepenslar och ett lipgloss jag fick av Madde. En närbild på de glittriga fransarna.

Dagens bild på filttjuvarna. Inte många knop här hemma på dagarna, jag går ut och går en och en halv timme och de lyfter inte ens på huvudet när man kommer hem :P

Pratat med Arbetsförmedlingen som tycker att jag ska skaffa en praktikplats. Jag googlade och fick fram att jag ska bli späckhuggartränare! Det ni! ;)

Ingen som har tips på lämplig praktikplats som kan leda till sommarjobb också?

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Sötaste katterna!!



hoppas det ordnar sig med jobb.

2010-01-30 @ 19:00:58
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0