Zurück aus Hamburg
















Nu är jag hemma igen efter en intensiv men rolig tripp till Hamburg, en stad med häftig arkitektur. Gamla hus blandade med moderna. Det blev mycket springande runt i stan och vi hann se en hel del! Vi hade lite svårt att hitta ställen att äta på till ett vettigt pris men efter lite extra springande blev vi till slut mätta. Bilden i mitten föreställer en Flammkuchen, en specialitet som ni absolut ska prova om ni har chansen! Det är crème fraîche, lök och skinka på ett tunnt bröd och påminner lite om en tunn pizza. Kan även rekommendera efterrättsvarianten med äpple och kanel :)

Ganska sparsamt med shopping blev det men jag hittade en kjol och en klänning på H&Ms rea som jag ska försöka visa imorgon. Nu blir det sen middag. Tschüß!

Kommentarer
Postat av: tåååmas

Men hallå, nu må jag ha varit onykter större delen av tiden, men var det inte zara som du handlade på? :-o

2010-07-31 @ 01:21:38
Postat av: Zizzie

Jo det var på Zara. Men jag var trött och hungrig så jag är ursäktad ;)

2010-07-31 @ 10:49:13
URL: http://zizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0