Orkesterjacka



Testade en snygg jacka i orkestermodell på Lindex idag, köpte den inte eftersom jag hade en rabattkupong om jag beställde från nätet men när jag kom hem vidade det sig att den var slut på nätet i min storlek så jag måste åka tillbaks imorgon och köpa den ;)

Fick äntligen tag i ett fleeceunderställ så nu kan jag ut och motinera även när det är kallt ;)



Kollade även på en motionscykel på Ö&B. Sen när blev menstruation ett medicinskt hinder i klass med hjärtbesvär? Hysteriskt kul! ^^

Kommentarer
Postat av: Kicki

Riktigt kul!!!

Undra om man får cykla på en vanlig cykel då man har mens??? Jag som brukar gå på spinning då jag har mens undra om jag kommer att dö i förtid???

2010-03-01 @ 20:31:21
Postat av: Zizzie

Man får nog passa sig riktigt noga tror jag ;)

2010-03-01 @ 21:45:23
URL: http://zizzie.blogg.se/
Postat av: Tomas P

Men haalåååå-åååå... snygg jacka eller! Hur länge har vi inte väntat på den ;) KAUF!



Det där får väl klassas som diskriminering! ;) och vad är det för dålig motionscykel som inte pallar en redig karl på 90+ kilo, vafan, ligger man under behöver man väl inte träna. Tjejcykel. =P

2010-03-01 @ 22:07:29
URL: http://lopec.blogspot.com
Postat av: Madelene Nattfrost

Kicki - NU ÄR DET KÖRT!!!! Du är ett medicinskt under som fortfarande lever, nu blir det reportage i Illustrerad Vetenskap och En Din Din Värld.... ;)



SNYGG jacka, jag har länge varit sugen på något liknande. Ska bara.... få bort lite egna "volanger" först. ;) Nu när du har ditt underställ kommer jag inte lyssna till ursäkter om att det är kallt ute. ;)

2010-03-02 @ 06:51:10
URL: http://www.nattfrost.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0