WTF!



Fick ett brev idag från a-kassan där det står att jag måste skicka in arbetsgivarintyg för 2008. Kunde de inte kläckt ur sig det när de ville att jag skulle skicka in intygen för 2009 i höstas? Så hade de haft dem för länge sen menar jag. Nu sitter jag och väntar på att lunchen ska vara slut på lönekontoret så jag kan ringa dit och så får vi hoppas att jag kan charma någon där att skicka ett intyg fort istället för de tre veckor det vanligtvis tar för Kommunen att skicka papper och sen hoppas att a-kassan kan ta ett beslut på under tre månader så kanske jag har pengar igen till midsommar. *sucka* Nej vaddå jag är inte bitter :P 
Men med världens tur kanske det går jättesnabbt den här gången, vad vet man.
*försöker vara positiv*

Andas!


Uppdatering: Min handläggare på lönekontoret var på tjänsteärende och väntas åter imorgon så jakten fortsätter då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0