Glitter Gal Dark Purple






Ett nytt favoritlack! Kolla in det här! Glitter Gal Dark Purple, ett lila hologlitterlack som inte helt olikt OPI Extravagance exploderar till ett glitterfyrverkeri i solen! Så himla vackert! :D

Ganska knöligt att måla med dock, inte världens bästa formula eller pensel eller vad nu felet är men det är så vackert att jag förlåter dem direkt ;)

Trodde att det hette Deep Purple men av någon anledning har de valt att kalla det Dark Purple även fast det inte är speciellt mörkt...



Man ska inte vara snål så jag bjuder på en kattnäsa också! ;)

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Apsnyggt lack! Jag gillade verkligen min Glitter Gal Red men har inte provat de andra jag köpte än. Vill ha sol när jag gör det så det blir nog ett sommarprojekt.

Söt kattnäsa också!

2010-05-14 @ 14:42:15
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0