Glitter Gal - Fushia




Har inte så mycket att skriva om idag men jag ska göra en liten genomgång av dagens händelser ändå.

Jag blev väckt av grannen under klockan tio som spelade musik jättehögt, jag har tvättat fyra maskiner, promenerat en timme och så har jag ätit lite mer sushi för idag var den på halva priset. Jag har handlat på kvällen med Madde och lagat chili con carne i enorma mängder och så har jag lackat över det lila lacket med det rosa Fushia från Glitter Gal och det glittrar alldeles fantastiskt det med ;)

Ja så förflöt dagen på ett inte alls oangenämt sätt ;)
Nu ska jag lägga mig på spikmattan ett tag och sen sova. Natt natt!

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Otroligt fint lack! Jäklar, jag kanske måste ha alla... Nej, jag kan inte vara så galen. Jag måste hejda mig... Men fina är de!

2010-05-20 @ 21:17:56
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Emma P

Shit vilket snyggt lack, verkligen ljuvligt! Jag blir väldigt sugen på att beställa från Glitter Gal när jag ser detta...

2010-05-23 @ 12:53:59
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0