Lördag i Gnarp




Idag har jag varit på utflykt till Gnarp med Madde och Gunilla och handlat rosa fluffigt tyg till Grynet. (Behöver jag nämna att det blev populärt?) Sen på hemvägen svängde vi in på Nordljus och jag handlade karamellrosa ljuslyktor :)




Blivit dåligt med nagellack ett tag. Jag glömmer att fota helt enkelt och så har jag oftast för trött efter skolan. Här är två olika manikyrer i alla fall. Den övre är en dååålig bild av Orly Space Cadet och den nedre är China Glaze Dreamsicle över MUS Sunkist. Jag har köpt en del nya lack jag ska visa upp någon dag också :)

Kommentarer
Postat av: Emma P

Iiiihh, det oranga lakcet känns helt galet:) Fast på ett bra sätt.

2010-09-26 @ 12:34:38
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Madelene Nattfrost

Nöjd-Grynet.

LOL, galet lack ja... tillhör en galen granne. ;)

2010-09-27 @ 10:57:53
URL: http://www.nattfrost.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0