Metallduk




Skulle ta en bild på nya metallduken jag köpte på Indiskas rea, 2,5 sekunder senare var herr Siames mitt i bilden och undersökte vad det var som var så intressant att fota ^^
Egentligen skulle jag ha duken på Helmern men den var för stor och stack ut flera centimeter så det var bara att glömma och hitta ett nytt ställe. Tycker det blev riktigt bra iaf :)



Nya Nfu Oh 64. Riktigt bra holoeffekt trots överlack! Lite svårlackat och visar precis som Sminkan skrev nagelns alla skavanker men det kan jag ta när det är så otroligt tjusigt! :)

Kommentarer
Postat av: Tomas P

snyyyygg!! fusk att du har varit där och får ha sån tavla! :)

2010-09-11 @ 22:40:26
URL: http://lopec.blogspot.com
Postat av: Emma P

Alltså wow, det var verkligen läckert! jag köpte några andra av deras holografiska, men inte just detta...

2010-09-14 @ 17:52:16
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0