Snygg kombination?



Var ute i Birsta i helgen och gick förbi en kille som vände sig ett halvt varv efter mig. Senare kom han fram till mig och frågade vart jag köpt kläderna och jag svarade förvirrat "Typ H&M?" och han surrade på om vad snygga de var och min hjärna gick på högvarv och tänkte "Vad säljer han?". Dock verkade han inte sälja något. Raggade han på mig? Ville han ha likadana kläder själv? Ville han köpa kläder åt sin flickvän? Berätta gärna den som vet...

Outfiten för den som är intresserad består av: jacka från Lindex, klänning från H&M, leggins från Åhléns, stövlar från Skopunkten och sjal från Lindex

Kommentarer
Postat av: Fröken Nattfrost

Haha, udda... kul med komplimangen.. men frågan om vart du köpt kläderna känns lite..... gay?

Istället för att bara säga att du är snyggt klädd liksom, hehe!

2011-03-10 @ 18:27:47
Postat av: Sminkan

hehe, klart han ville ha samma själv. ;D

2011-03-10 @ 19:56:24
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0