Gina Tricot Alexis







När jag såg det i flaskan var jag helt säker på att det skulle bli nya favoritlacket nummer ett. Väl på naglarna var jag inte lika övertygad. Det är väldigt vackert och har lite olika färger beroende på ljus men jag är inte så förtrollad som jag trodde jag skulle bli. Känns det kanske lite för höstigt just nu bara?

Vet inte varför jag envisas med så många bilder heller. Skrället var helt omöjligt att fota. Mycket vackrare än på bild och mer lila än vad bilderna vill visa. Det är nån obestämbar rosa-lila-röd färg med glitter/skimmer i typ rosa-rött. I vissa lägen blir flaskan höströd med guldorange skimmer/glitter men det tyckte jag inte kom fram när det väl var på naglarna. Annars då? Täckförmågan var bra och jag tyckte torktiden var helt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0