"Holofredag" på lördag






Inom nagellacksbloggandet finns ett fenomen som heter holofredag, alltså att man bär holografiska lack och visar dem just på fredagar. Jag har inte hängt på förrän nu men någon gång ska ju vara den första. Bar och fotade lacket igår fredag men orkade såklart inte lägga upp det då så det är en holofredag på lördag. Nåja...
Lacket är Depend 132 som jag känner mig lite besviken på. Ett blåturkost hololack som under optimala förhållanden ger regnbådar. Mulet i Norrland :P Den holografiska effekten försvinner om man inte är i solljus eller starkt lampljus och då ser den bara bäbyblå ut. Blå är för övrigt inte en av mina favoritfärger så jag kanske är lite extra negativ just därför.

Jag köpte ett lack idag på Gina Tricot som fick mitt hjärta att pumpa lite extra. Jag ska lacka och lägga upp bilder så ni får se min nya kärlek! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma P

En hololördag är ett väldigt bra alternativ när man inte lyckas med holofredag tycker jag. Nu är det ett bra tag sedan jag bar Depend 132 men jag vill minnas att jag tyckte riktigt bra om det. Men visst, det krävs mycket ljus för att det ska bli nåt med regnbågarna...

2012-07-15 @ 12:52:00
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0