Stackars mamma! (och pappa)

Inte tagit några bilder än, men senare ska jag visa gårdagens projekt. Mamma hjälpte mig att klä om en gammal pall i orientalisk stil jag ärvt från farmor och så sydde jag två kuddfodral av ett läckert retrotyg jag hittat på Åhléns.
Mamma slet hårdare än Askungen och vi var inte klara förrän halv tolv. Tack lilla mamma! :)
Sen när jag skulle åka hem så kom jag bara hundra meter eller så så började oljelampan lysa, då var det bara att åka tillbaka och så fick pappa hjälpa mig att leta olja. Visade sig vara extremt lite olja, tyckte inte det var såå längesen jag fyllde på men det var nog det :P Måste köpa oljefilter och ny olja och byta när jag byter till sommardäck tänkte jag.
Morris var också med och skolades in inför flytten hem till mor&far, jag har varit rädd att han ska rymma om man öppnar dörren, men det visade sig att han var livrädd för världen utanför och han gick och gömde sig bakom leksakerna under soffan. Han är nog ingen riktig katt den där ;)

Kommentarer
Postat av: Madelene Nattfrost

Stackars Morris. ;)

2008-04-23 @ 12:41:27
URL: http://www.nattfrost.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0