Väntan på tapet




I slutet av November beställde jag några tapetprov från Måleributiken. De har inte kommit än men förhoppningsvis kommer de vilken dag som helst. För den frakten trodde jag det skulle gå betydligt snabbare faktiskt (129:-). Tapeterna ovan är några av proverna jag beställt. Den nedersta funderar vi på som fond till hallen och den övre tänkte jag först på till köket men jag tror väggarna får vara beigea där eftersom jag vill ha svarta luckor. Vi får se :)
Har beställt julklappar till pappa och Stefan nu så det är bara småttingarna och mormor kvar. Har ni handlat alla julklappar än?

Kommentarer
Postat av: Mari

Snygga tapeter, det kan ta tid för någon kanske är slut och då väntar de till den kommer in, jag fick vänta i 6 veckor om inte mer.



Svarta luckor verkar coolt men i mitt lilla kök skulle det se galet ut och stilen på huset är gammalt så det går bort här likaså rostfria vitvaror tycker jag skulle förstöra lägenheten men skulle köpt det om jag hade haft en annan sorts lägenhet.



Ha en bra kväll!!//Mari

2008-12-11 @ 19:58:33
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.missmesmycken.se

2008-12-24 @ 19:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0