Stegräknare

Var på en promenad medan det var soligt sen har jag varit och lämnat igen filmerna nu på eftermiddagen så nu har jag gått mina 10000 steg idag. 10300 närmare bestämt. (i 10 minusgrader) Tur jag köpte med mig Ben&Jerry-glass så jag inte blir mager ;)
(risken för det är väl iofs inte så stor eftersom jag mest suttit still hela veckan )

Köpt filmer har jag gjort också. Sweeny Todd, American Gangster och I am Legend. Kan ju vara bra att ha nåt att roa sig med. Väntar på Miami Ink nu...

Kommentarer
Postat av: Mia

Så jag inte blir mager! Haha du är för go. Nej, det gäller ju att hålla balansen :) åt half baked i fredags, som vanligt übergott. Tänk om vetenskapen kunde komma på ett sätt så man kunde banta med B&J!



Kram Mia

2009-02-01 @ 19:09:01
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Mari

Igår skulle varit roligt att haft en, blev otroligt många steg efter värsta långpromenaden.



Kram!

2009-02-02 @ 08:21:03
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0