Toma Mood Changing & Sun Dazzled



Från vänster till höger:
1. Sky Blue Swirl to Sea Surfin' Foam 2. Razzleberry to Sun Dust 3. Bronze to Gold 4. Light Navy to Sparkling Pink 5. Pink to Silver 6. Fuchsia Glitter to Pink Glitter 7. Cherry Delight (8. Diamond Cosmetics Chainmail Charm)

1 & 2 är Toma Sun Dazzled och ska ändra färg i solljus, inte soligt idag så jag får testa dem och lägga upp bilder en annan dag.
3-6 är Toma Mood Changing och ska ändra färg efter kroppstemperatur. De verkar dock inte tillräckligt känsliga för det  utan det krävs kallt och varmt vatten om man ska se någon skillnad.
7 var en present från säljaren och är en fin rosa som påminner lite om Diamond Cosmetics Sparkling Sherry





Bilder efter jag spolat med iskallt respektive varmt vatten, de fyra i mitten är Moods.( Jag skulle tagit bättre bilder men jag hoppas ni förstår vilken som är vilken ändå!) Gold to Bronze ändrar färg ganska tydligt, Light Navy to Sparkling Pink märker jag dock ingen storre skillnad på den är varken "Navy" eller "Pink" utan bara gulbeige. Blä! Silver to Pink är ganska söt och skiftar från rosa till vitt, slutligen favoriten Fuchsia Glitter to Pink Glitter som skiftar från starkare till lite ljusare rosa.
(Gulglittriga Razzleberry to Sun Dust och rosa Cherry Delight på kanterna)



Säljaren skickade med en present, en nagelbandsolja och Toma Cherry Delight så det gjorde inte såå mycket att ett av lacken var fel (fick Pink to Silver istället för Hot Pink to Light Pink som jag beställde). Sånt som händer och jag är helt klart mutbar vid sådana tillfällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0