Håhåjaja ;)

Paraplyörhängen
Är väl bäst man skriver ett inlägg även om jag inte tycker att jag har så mycket att skriva om. Varit tokförkyld och hemma sjuk från jobbet två dagar och missade kusin Håkans kalas igår. Typiskt! Nu känns det bättre i alla fall och imorgon blir det jobb igen.
Just det, jag jobbar sen några veckor tillbaka i en förskoleklass som elevassistent åt två barn med särskilda behov. Väldigt roligt och givande men man har ingen ork kvar när man kommer hem ^^
Barnen är i alla fall världens tacksammaste publik när de kommer till nagellack och örhängen och de kollar varje dag om jag bytt. Ingen press eller? Populäraste örhängena var ett par blå paraplyer och bästa nagellacket hittills är Color Club Wink Wink Twinkle som tydligen ser ut som ett Barbielack även fast jag försäkrade att det inte var det ;)
Bild på "Barbielacket" Wink Wink Twinkle lånad från scrangie.com

Kommentarer
Postat av: Tomas P

Men det är ju snygga örhängen! :)



Hur länge ska du slita runt på skolan då?

2011-10-19 @ 16:36:41
URL: http://lopec.blogspot.com
Postat av: Zizzie

Praktiken är året ut och sen beror det ju på om de vill anställa mig eller inte...

2011-10-20 @ 12:10:57
URL: http://zizzie.blogg.se/
Postat av: Kicki Björkemo

Tråkigt o vara sjuk.. Fina Örhängen.. Vi missade också Håkans kalas för vi visste inte att det var kalas. Fast det kanske inte var ett så där stort kalas..

2011-10-20 @ 22:14:03
Postat av: Emma P

Det ser faktiskt ut som det lacket Barbie brukar ha. iaf några av mina gamla Barbiesar:) Söta örhängen:)

2011-10-23 @ 10:18:56
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0