Syndat...



Jag som hade shoppingförbud. Så länge höll det... Jag köpte en rosa glittrig topp idag på rean. Som försvar måste jag säga att den bara kostade 99:- och att den funkar både på jobbet och till fest och att jag har en tubtopp i samma färg och material här hemma som jag tänkt sy axelband på men att jag nu kan skippa det och lämna den till Myrorna. Typ så lyder försvarstalet ^^
Såg också ett par jättesöta små rosetthårspännen med paljetter på Gina Tricot för 29:- för ett tvåpack. Kunde dock inte bestämma om jag skulle ha lila eller svarta så det blev inget köp. Kan väl i och för sig ta ett par av varje utan att det blir hål i plånboken ;)

Nån som har tips på bra ögonskuggor förresten? Vill ha en i en neutral ton att ha till vardags eller en med flera olika färger... Har nån testat pop? Såg att de var på rea här i stan iaf...

Idag sprang jag på stan och fikade med Becka som åker tillbaka till Stockholm imorgon. Buhuu :( Ska försöka åka ner och hälsa på nåt i vår iaf, men det har jag sagt länge nu utan att lyckas :P

Kommentarer
Postat av: Madelene Nattfrost

Jag har testat Pop. Tycker det är lite svårarbetade färger, det är svårt att få färgintensitet med dem. Om det nu är det man är ute efter. Om man vill ha en diskret ögonskugga funkar de bättre. Köpte 3 skuggor från Yves, som är kanon!

id=9900/%7Eproductid=04542/%7EhbxSrc=" rel="nofollow">http://www.yves-rocher.se/control/product/~categoryid=9900/~productid=04542/~hbxSrc=

Där är en av dem, priset är det inget fel på heller.... lätta att applicera, (är som ett stift) och lätt att variera om man vill ha stark färg eller inte.

2008-12-30 @ 09:12:15
URL: http://www.nattfrost.se
Postat av: Madelene Nattfrost

Såg att länken tydligen inte funkade.

Sök på denna på sidan : 04542

2008-12-30 @ 09:13:16
URL: http://www.nattfrost.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0