Utmanad

Jag har blivit utmanad av Frida att skriva sju sanningar om mig själv så jag ska försöka få till nåt.

1. Jag har ljus hy och bränner mig lätt i solen så jag är inte en sån som ligger och pressar i solen på sommaren även om jag tycker det är skönt med värmen, det var 30 grader när vi var i New York och jag bara njöt. Sen tycker jag att det är rätt tråkigt att bara ligga still i solen ändå...

2. Är fruktansvärt dålig på att städa och plocka undan så bara jag plockar ur och i diskmaskinen kan jag bli jättestolt över mig själv och tycka jag är så duktig, alla har olika förväntningar på sig själva ;P

3. Är galen i buddhafigurer och har minst en i varje rum, har slutat köpa nya eftersom jag inte har plats att ha de jag har framme ens.

4. Tycker om antik- och samlarmässor och försöker att åka på den i Hudik varje år och handla onödiga prylar. I år blev det ett svart porslinsrådjur och en rosa skål. Saker man inte visste man behövde förrän man ser dem och man måååste ha med sig hem ;)

5. Har mina perioder när jag försöker träna och tränar flera gånger i veckan i några veckor och sen blir jag lat och hittar på ursäkter.

6. Är konstant hungrig, enda gången jag inte är sugen på nåt är när jag är proppmätt och illamående.

7. Jag är inte intresserad av att skaffa barn, tycker om att jobba med barn men är absolut inte intresserad av egna... tydligen mycket provocerande att höra för de som ser barn som meningen med livet.

Utmaningen är för alla som vill

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad roligt att läsa! :) Det där med träningen känner jag tyvärr igen mig i just nu, ska försöka få in lite rutin!

2008-11-19 @ 22:23:15
URL: http://friiidasfavoriter.blogg.se/
Postat av: Madelene Nattfrost

Haha, jaaa... typ 89% av alla människor kan bara inte ta det, att någon inte vill ha barn. De tar det som ett hån emot dem själva... helt sjukt. :P

2008-11-20 @ 14:38:33
URL: http://www.nattfrost.se
Postat av: Mia

Mycket rolig läsning! Tycker det är bättre att säga att man inte vill ha barn än skaffa de och sen inte ta hand om dem.



Kram Mia

2008-11-20 @ 20:57:11
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0