Helgens utflykt



Helgen var skön, kul att komma bort lite. Enda bilden jag tog var när vi åkte förbi Thailändska Paviljongen i Ragunda och där spöregnade det så vi gick aldrig ut. Sen åkte vi vidare till Näsåker och gick en sväng på Urkults festivalområde. köpte några sjalar, åt lite mat och sen åkte vi vidare till Ö-vik. Vädret var helt ok men tyvärr var det lite väl blött i markerna och mina skor var konstant blöta så nu ska jag ta och köpa ett par gummistövlar så jag är väl förberedd nästa gång :)

Just ja, lite blåbärsplockning blev det och svärmor lagade som alltid väldigt god mat, kyckling med klyftpotatis och fetaostsallad och nästa dag var det kött med quinoa med lök och svamp. Väldigt mumsigt ^^


Kommentarer
Postat av: jessi

Du skulle älska beyond retro tror jag!



kram

2009-08-04 @ 18:18:25
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Linda H - Hair & Make up artist

tack =)

2009-08-06 @ 10:14:04
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0