Mästerkatten i Stövlar?



På DinSko sprang jag på dessa läckra stövlar idag. Hade jag varit duktig att gå i högklackat hade jag kanske slagit till. De var verkligen dö-läckra! 599:- är inte mycket att gnälla om heller. Men inget köp för min del. Men vad är väl en bal på slottet? ;)

Testade även paljettlegginsen på H&M. De var hur coola som helst och det blir absolut ett köp. Tomas och Madde får säga vad de vill! ;)  Oturligt nog var min storlek slut i Birsta så jag får beställa dem från nätet om de inte finns i stan.

Har börjat jobba igen nu, semestern tog slut även den här gången underligt nog ;P
Har varit på Delfinen (ett boende för multihandikappade barn där jag jobbat förut i flera år) så det var skönt att äntligen hamna på ett välkänt ställe så jag har kunnat jobba lite mer självständigt!




Kommentarer
Postat av: jessi

Coola stövlar!



Lycka till med jobbet, låter givande och intressant!



KRAM

2009-08-22 @ 06:49:59
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0