Återblick


Tänkte jag skulle visa en gammal bild jag just hittade. Den är tagen december -06 och jag minns inte ens att det sett ut så hos mig. Trädraken i fönstret måste lagas men sen ska den hängas upp i nåt fönster i nya lägenheten. Den rosa kudden ska jag försöka leta fram och lägga med två större på sängen och ljuslyktan kan också få vara i sovrummet . Tavlan man skymtar kan också komma upp på nån vägg igen. Återvinning på hög nivå ;)

Återvinning ja, nämde jag att jag släpade ut 7,2kg till tidningar och papper idag. Måste verkligen sluta köpa tidningar. Blir mörkrädd när jag funderar på hur mycket alla tidningar har kostat mig geonom åren! Å andra sidan röker jag inte så jag hade kunnat lagt pengarna på värre saker men jag hade ju kunnat sparat dem och rest för dem istället! Eller köpt tapeter ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!

Nu har jag fyllt på med fräschaplagg i min blogg-bloppis! Kika in och norpa åt dig godbitarna, vettja!



Kram Rebecca

Postat av: Tomas

yeah, lite hobbex-koll måste man juh ha, och sprayfärg, det har vi juh på silvan :D

2009-01-26 @ 23:42:36
URL: http://lopec.blogspot.com
Postat av: Tomas

btw, katten återanvänder du välan oxå? ;)

2009-01-26 @ 23:43:15
URL: http://lopec.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0